Durant les sessions de peu a terra, intenció i acció van de la mà Mai s'adorm la curiositat
a llom d'un cavall
Acompanyem el
desenvolupament integral
de les persones

qui som?

Qui som?

qui som?

La Fundació de Teràpies Eqüestres i Zooteràpia la Manreana va obrir les seves portes el setembre de 2010. Es tracta d’una entitat sense ànim de lucre compromesa amb la col·laboració i el desenvolupament integral de les persones amb diversitat funcional, física, psíquica, cognitiva o social.

què oferim?

Què oferim?

Oferim sessions de teràpies eqüestres educatives a diferents entitats o usuaris, amb grup o individuals, amb la fi d’oferir un tractament global cap a la persona. Els cavalls ens permeten treballar aspectes de l’àrea motora, cognitiva, sensorial i social dels nostres usuaris, gràcies a la transmissió de la seva calor corporal i moviment, així com la motivació que produeix a l’usuari el vincle afectiu amb l’animal i el contacte amb la natura.

Que oferim?

Què ens aporten les teràpies eqüestres?

Les teràpies eqüestres ens aporten múltiples beneficis tant a nivell cognitiu, sensorial, social, emocional i psicològic.

Alguns dels seus beneficis son:

Millora de les funcions cognitives.

Una major connexió amb la realitat.

Motiva i potencia l’ús del llenguatge oral i no oral.

Ajuda adquirir hàbitats socials bàsiques i avançades.

Afavoreix la integració en grups i potencia el diàleg social.

Augment d’autoestima i autoconfiança.

Potencia l’empatia i l’assertivitat.

Ajuda a la regulació i autocontrol de les emocions.

la fundació en imatges

La fundació en imatges

equip

Equip

El nostre equip esta format per professionals de l’àmbit eqüestre amb una amplia experiència en la intervenció terapèutica assistida amb cavalls.

Comptem amb cavalls seleccionats per teràpies per les seves característiques, experiència i preparats de manera especifica per l’activitat.

contacta amb nosaltres

Contacta amb nosaltres

Estarem encantats de proporcionar-te la informació que necessites

Estem aquí per d’escoltar-te i respondre a les teves preguntes. Si tens alguna consulta, suggeriment o simplement vols saber més sobre els nostres serveis, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres. El nostre equip està per ajudar-te.