En compliment del Capítol II de la llei 34/2002, LSSICE, l’informem que la present pàgina web es propietat de FUNDACIO LA MANREANA domiciliada en MAS SANT JORDI, S/N,  25243, JUENDA, de LLEIDA i amb CIF G25699794, amb telèfon  de  contacte 973150650, i correu info@lamanreana.com,  .

A efectes del previst en la Llei Orgànica de Protecció de Dades 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal FUNDACIO LA MANREANA, l’informem que les dades que voluntariament ens facilita seràn incorporades en un fitxer mixte de dades de caràcter personal, declarat a l’Agencia de Protecció de Dades, que la seva finalitat es la de realitzar les gestions comercials i administratives necessaries en la relació amb els clients que tenen implentades totes les mesures de seguretat establertes en el Real Decret 1720/2007 de 21 de Desembre.

El signan garanteix la veracitat de les dades aportades i es compromet a comunicar qualsevol canvi que es produeixi en les mateixes.

L’enviament de dades de caràcter personal es obligatori per contactar i rebre informació sobre els productes i serveis de FUNDACIO LA MANREANA.

El no facilitar les dades personals sol·licitades o el no acceptar la present política de protecció de dades suposa la impossibilitat de subscriures, registrar-se o rebre informació dels productes i serveis de FUNDACIO LA MANREANA.

D’acord amb el que estableix la Llei Orgànica de Protecció de Dades,15/1999, de 13 de desembre, els informem que podrà exercir els seus drets d’acces, rectificació, oposició i cancel·lació dirigint-se amb una carta  a FUNDACIO LA MANREANA, amb domicili social a en MAS SANT JORDI, S/N, 25243, JUENDA, LLEIDA, enviando un email a info@lamanreana.com, indicant en Asunto: “LOPD, Derechos ARCO”, indicant en l’assumpte: “LOPD, Derechos ARCO”, i adjuntant fotocopia del seu DNI, tal i com indica la llei.

Per exercir aquests drets, cal que vostè acrediti la seva personalitat mitjançant l’enviament de fotocòpia de Document Nacional d’Identitat o qualsevol altre mitjà vàlid en Dret.

FUNDACIO LA MANREANA no realitzarà cessió de les seves dades a tercers. No obstant, en el cas de ser cedits a alguna empresa es produiria una informació prèvia al lliurament, sol·licitant el consentiment exprés de l’afectat.

Acceptació i consentiment

L’Usuari declara haver estat informat de les condicions sobre protecció de dades de caràcter personal, acceptant i consentint el tractament automatitzat dels mateixos per part de FUNDACIO LA MANREANA la forma i per a les finalitats indicades en la present Política de Protecció de Dades Personals .

Per tant, en utilitzar aquest formulari per contactar amb FUNDACIO LA MANREANA, estic autoritzant expressament a la utilització de les meves dades per a l’enviament de comunicacions comercials, per qualsevol via (inclòs correu electrònic), i pot anul·lar aquesta autorització, quan ho desitgi, dirigint-me a FUNDACIO LA MANREANA

Contingut de la web i enllaços (Links)

FUNDACIO LA MANREANA es reserva el dret a actualitzar, modificar o eliminar la informació continguda en les seves pàgina web, podent fins i tot limitar o no permetre l’accés a aquesta informació a aquests usuaris.

La presència de "links" o enllaços a les pàgines web de FUNDACIO LA MANREANA té la finalitat merament informativa i en cap cas suposa suggeriment, invitació o reconeixement sobre els mateixos.

Propietat intel·lectual i industrial

Els drets de propietat intel·lectual del contingut de les pàgines web, el seu disseny gràfic i codis són titularitat de FUNDACIO LA MANREANA i per tant, queda prohibida la seva reproducció, distribució, comunicació pública, transformació o qualsevol altra activitat que es pugui realitzar amb els continguts de les seves pàgines web ni encara citant les fonts, excepte consentiment per escrit de FUNDACIO LA MANREANA.

Legislació

Amb caràcter general les relacions entre FUNDACIO LA MANREANA amb els Usuaris dels seus serveis telemàtics, presents en aquest lloc web, es troben sotmeses a la legislació i jurisdicció espanyoles.