equip-manreana

Belen

FRANQUET MONTUFO, Belén

Doctora en Ciències de l'Educació per la Universitat de Lleida amb qualificació Excel·lent Cum Laude, amb la tesi que porta per títol " La Intervenció psicoeducativa Assistida Amb Cavalls com a context educatiu inclusiu d'adquisició competencial per a tots".
Llicenciada en Antropologia Social i Cultural, especialitzada en Antropologia Mèdica.
Diplomada en Magisteri Educació Especial.
Màster en Hipologia “Revitalització de Gent Gran a través de la Intervenció Assistida Amb Cavalls”, Postgraduada en Educació Emocional, Experta i instructora homologada per la F.E.T.E. (Federació Espanyola de Teràpies Eqüestres), Formació en psicoteràpia assistida amb animals (AETANA) i teràpia assistida amb gossos amb CANEM Assistència, Teràpia i Educació.

En l’actualitat Coordinadora i Terapeuta Eqüestre de la Fundació de Teràpies Eqüestres i Zooteràpia la Manreana. Professora associada Departament de Pedagogia i Psicologia de la Universitat de Lleida.

icon-letter-mail-hi belen.equus@gmail.com

fadila

Fadila Mahdouri Obiols

Cursant el grau d'Educació Social

Curs de pre-monitora de lleure

Actualment auxiliar en les sessions d'Intervenció Assistida a Cavall de la Fundació la Manreana

icon-letter-mail-hi fadilayll@hotmail.com

silvia

Sílvia Cases Monfort

2011 - Diplomada en fisioteràpia. Escola universitària Gimbernat (UAB)

2012 - Postgraduada en hipoteràpia i equinoteràpia (UDG)

2013 - Concepte Bobath – Moviment normal de Bobath (AETB)

Kinesiologia del comportament  – Habilitats per el canvi (KCRH)

I Jornades de Fisioteràpia en Salut Mental

2014 -  Curs de geriatria. Salud òptima y envelliment actiu (INSTEMA)

Intervenció terapèutica y preventiva amb persones de edat avançada (EUG)

II Jornades de Productes de suport de disseny obert (baix cost)

2014-2015 - Màster de fisioteràpia neurològica en pacient adult (UEM) (cursant)

Actualment fisioterapeuta a la RESIDÈNCIA GERIÀTRICA RIBERA DEL SIÓ i  Experta FETE (Federació Espanyola de Teràpies Eqüestres) en Intervenció Fisioterapèutica Assistida amb Cavalls (Hipoteràpia) a la Fundació la Manreana.

icon-letter-mail-hi silvia_rieju_85hotmail.com

foto-xavier

Xavier Santandreu Garcia

2008 - Guia eqüestre a l'escola de capacitació agrària i eqüestre de l'Hospitalet de Llobregat.

2013 - Tècnic en equitació esportiva nivell 1 a l'escola Joviat.

2014 - Tècnic en equitació esportiva nivell 2 especialtizat en turisme eqüestre, T.R.E.C i raid

Professor d'equitació al club hípic les Tanques del 2009 al 2015, realitzant feines de
professor en els graus mitjos d'activitats físico-esportives en el medi natural, classes
d'iniciació i auxiliar en les activitats d'hipoteràpia.

Genet del club hípic les tanques formant part de l'equip de T.R.E.C de l'any 2009 al 2015.

En l'actualitat professor d'Equitació a l'Escola d'Hípica la Manreana i  membre de l'equip de la Fundació la Manreana

icon-letter-mail-hi santandreugarcia.xavier@gmail.com