FRANQUET MONTUFO, Belén

Doctora en Ciències de l’Educació per la Universitat de Lleida amb qualificació Excel·lent Cum Laude, amb la tesi que porta per títol ” La Intervenció psicoeducativa Assistida Amb Cavalls com a context educatiu inclusiu d’adquisició competencial per a tots”.
Llicenciada en Antropologia Social i Cultural, especialitzada en Antropologia Mèdica.
Diplomada en Magisteri Educació Especial.
Màster en Hipologia “Revitalització de Gent Gran a través de la Intervenció Assistida Amb Cavalls”, Postgraduada en Educació Emocional, Experta i instructora homologada per la F.E.T.E. (Federació Espanyola de Teràpies Eqüestres), Formació en psicoteràpia assistida amb animals (AETANA) i teràpia assistida amb gossos amb CANEM Assistència, Teràpia i Educació.

En l’actualitat Coordinadora i Terapeuta Eqüestre de la Fundació de Teràpies Eqüestres i Zooteràpia la Manreana.

icon-letter-mail-hi belen.equus@gmail.com

Sílvia Cases Monfort

Fisioterapeuta especialitzada en Neurologia, Salut Mental i Hipoteràpia.
Postgrau Basic Body Awareness Methodology, Universitat de Bergen
Màster en Fisioteràpia Neurològica
Postgrau en Hipoteràpia i Equitació Terapèutica
Experta Fete en Intervencions Assistides amb Cavalls

Actualment fisioterapeuta a la RESIDÈNCIA GERIÀTRICA RIBERA DEL SIÓ i  Experta FETE (Federació Espanyola de Teràpies Eqüestres) en Intervenció Fisioterapèutica Assistida amb Cavalls (Hipoteràpia) a la Fundació la Manreana.

icon-letter-mail-hi silvia_rieju_85hotmail.com

Meritxell Solà Tomàs