Fundacio la Manreana
Tel: 973 150 650 | Fax: 973 150 701 | Email : fundacio@lamanreana.com

Botiga

• Inici
  • Hojarasca en otoño, amapolas en primavera, caballos todo el año.
COBERTESimp-000

Hojarasca en otoño, amapolas en primavera, caballos todo el año.

30,00 IVA inclòs

La intervención psicoeducativa asistida con caballos: un contexto educativo vivo más allá de las cuatro paredes.

SKU: llibre
Comprant 10 llibres s'aplica un descompte del 10%.
  • Descripció
  • Informació addicional
  • Ressenyes (0)
  • Detalls del producte

“Hojarasca en otoño, amapolas en primavera, caballos todo el año” exposa de forma entenedora i visual el model d’intervenció psicoeducativa assistida amb cavalls que s’aplica en el dia de la Fundació la Manreana -tant a les sessions individuals com als projectes educatius grupals-, centrat en l’adquisició competencial integral de la persona dins un context vivencial i inclusiu a l’aire lliure. També es fa palesa la dimensió preventiva d’aquest espai educatiu, afavorint el desenvolupament de determinades habilitats -com l’autogestió, el pensament divergent o la presa de decisions, per exemple- que potencien la conducta resilient.

Pes 1 kg

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigues el primer a opinar “Hojarasca en otoño, amapolas en primavera, caballos todo el año.”